zaterdag 30 april 2011

Koninginnedag 2011

Het is Koninginnedag, en dus hebben ook in Den Haag veel mensen hun overbodige spullen op een kleedje op straat gezet. Ik ben vandaag 8 vrijmarkten afgeweest, en dit is mijn oogst:

Dat is dus: Cartagena, The Lord of the Rings: The Two Towers - het kaartspel, Bedriegers Bedrogen, Halli Galli (met de bel), ongeveer 200 Magic-kaarten (en twee kwartjes, die ook in deze doosjes zaten), My first Triominos, en 4 Yahtzee Juniors.

Verder heb ik onder andere gezien (en laten liggen): Stephensons Rocket, Kolonisten van Catan, Carcassonne, Genius, Boonanza, Elfenland, en nog 4 Yahtzee Juniors.

6 opmerkingen:

  1. Niet mis! Ik ben alleen op de vrijmarkt hier in het buurtwinkelcentrum geweest en ben niet verder gekomen dan "Isis & Osiris". "Risk: Star Wars" heb ik laten liggen. Dat Lord of the Rings kaartspel had ik in de verkoop, maar is blijven liggen. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jasper, Genius heb ik al, en ik had me voorgenomen om niet al te veel spellen te kopen die ik al had. Is niet helemaal gelukt, want ik had Cartagena en Yahtzee Jr al.

    Herman: O ja, ik heb Risk: Lord of the Rings zien liggen. Maar die doos was te beschadigd om mee te nemen. Je opmerking over het kaartspel is niet heel bemoedigend, maar ik ga het toch een keer proberen. Misschien verkoop ik 'm dan volgend jaar op de vrijmarkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben met lege handen thuisgekomen!

    Ik heb Union Pacific, meerdere kolonisten van de lage landen in folie (vast ergens in een kerstpakket gezeten), set, huisje boompje, kolonisten zeevaarders, beestje en Heroscape laten liggen. Het moeilijkste om te lagen liggen was een houten kerst geval met engeltjes waar je kaarsjes in kan zetten waardoor de propellor gaat draaien. De propellor miste twee wieken dus daarom mocht hij niet mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heroscape laten liggen? Die had ik zeker meegenomen. Het is een gewild spel, en is out of print, dus die kan je altijd ruilen of verkopen.

    Appeltjes plukken heb ik ook gezien, trouwens. Niet gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eugene, volgens mij ben je wel toe aan Yahtzee sr, probeer dat eens! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen