zondag 22 augustus 2010

Nieuw: een blog Over Spellen

Wat de wereld nodig heeft, is nog een blog over spellen. Met die gedachte open ik hierbij dit blog, waarvoor ik de toepasselijke titel "Over Spellen" bedacht heb. Want hier zal ik mijn mening over diverse bord- en kaartspellen laten horen, zowel in uitvoerige spelbesprekingen als in kortere overdenksels.

Maar dit blog had ook zomaar "Over Spelen" kunnen heten. Want ik wil ook mijn algemenere ideeen over het spelen van spellen op dit blog neerpennen. En ook de titel "Over Spelers" was mogelijk geweest, want goede medespelers zijn natuurlijk ontontbeerlijk voor een gezellige spellenavond, en ze zullen op deze plek ook voorbij komen, vermoed ik.

Kortom, dit blog is bedoeld voor alles wat ik omtrent het begrip "spel" kwijt wil. Maar de titel "Over Spel" zou misschien de verkeerde verwachtingen wekken...

Welkom dus, op "Over Spellen".

2 opmerkingen:

  1. Kijk, hier zat ik dus al een tijdje op te wachten! Nu zorgen dat je deze frequentie vasthoudt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kunnen wat mij betreft niet genoeg blogs over spellen zijn! Leuk dus dat er nog een stukje van het internet gevuld gaat worden met spellenpraat. Heel veel succes met je blog en dat het writersblock maar een grote onbekende mag blijven!

    BeantwoordenVerwijderen